|
![]() |
|
Fizetés
Általános fizetési feltételek
Áruházunkban megvásárolt termékek vételárának kiegyenlítésére többféle lehetőség közül választhat attól függően, hogy a terméket webáruházunkban vagy szaküzletünkben vásárolja meg.
1. Utánvétellel (szaküzletünkben és webáruházunkban egyaránt, fizetés az áru kiszállításakor egyidőben történik)
2. Előre történő banki utalással (szaküzletünkben és webáruházunkban egyaránt, utóbbi esetben ezt mindig kérjük, jelezze a megrendeléskor, ellenkező esetben kézpénzes fizetési mód aktiválódik)
3. Készpénzes fizetéssel (szaküzletünkben)
4. Bankkártyával történő fizetés formályában (szaküzletünkben)
5. Áruvásárlási kölcsön keretében (szaküzletünkben, részleteket lásd itt) Házhozszállítás és átvétel
A kiválasztott termékekhez az alábbi módokon juthat hozzá
A megvásárolt termékeket átveheti személyesen szaküzletünkben vagy kérhet házhozszállítást futárszolgálatunkon keresztül, melynek feltételei a következőek:
- A megrendelést követően 24 – 96 óra közötti intervallumban, Magyarország területén belül. A szállítást megelőzően munkatársunk a megadott elérhetőségek valamelyikén egyezteti vásárlóinkkal a részleteket és a tudnivalókat.
- Díjszabások:
Budapest határán belül:
1.900.- Ft
Pest megyében:
2.500.- Ft
Országos, Beépíthető és kis háztartási készülékek:
Országos, Nagy háztartási készülékek: 4.000.- Ft
Egyeztetés szerint - A futár a megvásárolt termékeket 8-17 óra között, munkanapokon szállítja ki. Az átvételről aláírt fuvarlevél tanúskodik, melynek egyik példánya a vásárlót illeti.
- Igény esetén a futár a valós kiszállítási időpont előtt 30-60 perccel korábban telefonon értesít, küld. Emiatt kérjük, a megrendelésekor mindig valós elérhetőséget adjon meg!
- Sikertelen kézbesítés esetében a futár értesítést hagy a megadott címen és másnap ismételten megkísérli a kiszállítást.
- A házhozszállítás költsége tartalmazza a termékek csomagolási költségét is.
- A futár feladata maga a kiszállítás, emeletre való felvitel, beüzemelés, kicsomagolás nem tartozik a feladata közé. Kérjük, ezt a szállításkor tartsa szem előtt.
- A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.
- Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében szíveskedjenek ellenőrizni! |
![]() |
|
|